نقش يادگيري الكترونيكي در فروش و بازاریابی
در اين ويدئو Adrian Snook مطالبي در خصوص نقش فناوري يادگيري در ارتقاي مهارتهاي فروش و بازاريابي و بهره وري ارائه مي كند. در خصوص نقش فناوري يادگيري در ارتباطات بيزينس با بيزينس و با مشتري،در زنجيره ارزش مانند ارزش افزوده، در مدل نرم افزار توزيع محصول (سه مدل شامل مدل توزيع در محل، انتقال داده هاي مربوط به فروش در فضاي ابري (SaaS) و تركيبي از ايندو)، در شناسايي و تائيد اعتبار ادعاي هاي مشكوك بازاريابي و همچنين فناوري يادگيري به عنوان يك كسب و كار جهاني، هرم خبرگي ادگار ديل، سهم 5 تا 10 درصدي كسب دانش از طريق كلاس حضوري و سهم بيش از 75 درصدي كسب دانش از طريق واقعيت مجازي، به ازاي هر 1 دلار هزينه در يادگيري آنلاين كسب 30 دلار بهره وري، مقايسه نرخ ماندگاري اطلاعات در آموزش سنتي و مجازي، مكان هاي واقعي يادگيري كدامند؟ كلاس، محل كار، آنلاين، ارزش واقعي يادگيري در جيست، نقش اثربخشي يادگيري در سازمانها و جوامع گسترده تر، برقراي تعادل بين بهره وري، اقتصاد و اثربخشي يادگيري مطالبي بيان مي شود.
نقش یادگیری الکترونیکی در فروش و بازاریابی 1
-
نقش یادگیری الکترونیکی در فروش و بازاریابی