سبد خرید خالي مي باشد

  مرورگر توصیه شده: کروم و فایرفاکس

امیر پاشا

فعالیت مدرس


درباره مدرس

امیر پاشا، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق و MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه صنعتی شریف هستند.ایشان تجربه فعالیت در شرکت‌ ایرانسل به عنوان General Marketing Manager، شرکت تپسی به عنوان مدیر ارشد بازاریابی را در کارنامه داشته و هم اکنون به عنوان مدیر مارکتینگ مجموعه دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند.



اصول بازاریابی(محتوا)

حتماً در اطرافمان افرادی را دیده‌ایم که ایده‌ی بسیار خوبی داشته‌اند، اما در ارائه‌ی محصول با مشکل مواجه شده و در نهایت ورشکست شده‌اند. یا احتمالاً دیده‌اید کسانی که می‌خواهند کاری خدماتی یا تولیدی راه‌اندازی کنند، اما مطمئن نیستند که مخاطب داشته باشند و از کارشان استقبال شود. در محیط کسب‌وکار امروز، دانستن ارکان و مفاهیم بازاریابی، برای هر شرکتی لازم و ضروری است.هدف این دوره آشنایی همه‌ی علاقه‌مندان به بحث بازاریابی به صورت کاربردی برای آمادگی حضور در یک فعالیت اقتصادی و هدایت آن فعالیت به سمت موفقیت است.

در این دوره به بررسی مفاهیم اصلی در حوزه‌های زیر خواهیم پرداخت:

• مدیریت رابطه سودمند با مشتری
• شرکت و استراتژی بازاریابی
• محیط بازاریابی
• مدیریت اطلاعات بازاریابی
• بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان
• بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
• استراتژی بازاریابی مشتری‌مدار
• قیمت گذاری
• استراتژی قیمت گذاری
• تبلیغات و روابط عمومی

 



 Announcements

نظرات (0)

تاکنون نظری ارسال نشده یا برای انتشار به تایید نرسیده است.