سبد خرید خالي مي باشد
 
  قیمت ما: 260,000 تومان

  زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره: 8 هفته
  پیش‌نیاز: ندارد
  مدت زمان دوره: 1 ساعت
  گواهینامه معتبر دو زبانه: دارد
  مرورگر توصیه شده: کروم و فایرفاکس

بهزاد حسین عباسی

فعالیت مدرس


درباره مدرس

 بهزاد حسین عباسی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تجارت الکترونیک استآموزش بیش از 1700 ساعت دوره های مدیریت در حوزه های تخصصی بازاریابی، بازار سازی، مدیریت برند، دیجیتال مارکتینگ، منابع انسانی، عارضه یابی پرسنل، ارزیابی شغل، اصول و فنون مذاکره در دانشگاه ها، موسسات و شرکت های مختلف ،تدوین بیش از 87 طرح کسب و کار (بیزینس پلن)، تالیف کتاب کسب و کارهای اینترنتی ، تولید بیش از 360 ساعت فیلم آموزشی در حوزه مدیریت، طراحی و تولید محتوای تصویری و صوتی مدیریت در آپارات و کانال تولید محتوای آموزشی از سوابق ایشان است.



مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

رضایت و جذب مشتری از اصلی‌ترین دلایل رونق و پیشرفت کسب و کارها است. در این دوره‌ی آموزشی می‌آموزیم برای جلب رضایت مشتری و وفادار ساختن او چه استراتژی‌هایی به کار بریم. و چگونه روابط با مشتریان را مدیریت کنیم. بخش معرفی دوره و قسمت‌های قانون پارتو و مدیریت توزیع کانال فروش را رایگان مشاهده نمایید.


در دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) خواهید آموخت

- شناسایی معایب بازاریابی در سازمان

- آشنایی و بکارگیری اصول اساسی بازاریابی

- طراحی چرخه فرایندهای سیستم CRM

- تبدیل مشتری‌های فعلی به مشتری وفادار

تالار گفتگو : 

                  شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ثبت نام: هر زمان که خواستید می توانید در این دوره ثبت نام کنید

شروع دوره: به محض ثبت نام در دوره به محتوای دروس دسترسی خواهید داشت.

پایان دسترسی به دوره: شما از زمان ثبت نام به مدت دو ماه به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت.

حد نصاب قبولی در دوره: 75 نمره

پروژه: ندارد



 تالار گفتگو
 Announcements

نظرات (0)

تاکنون نظری ارسال نشده یا برای انتشار به تایید نرسیده است.