سبد خرید خالي مي باشد
 
  قیمت ما: 610,000 تومان

  زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره: 7 هفته
  پیش‌نیاز: ندارد
  مدت زمان دوره: 50 ساعت
  گواهینامه معتبر دو زبانه: دارد
  مرورگر توصیه شده: کروم و فایرفاکس

امیر پاشا

فعالیت مدرس


درباره مدرس

امیر پاشا، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق و MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه صنعتی شریف هستند.ایشان تجربه فعالیت در شرکت‌ ایرانسل به عنوان General Marketing Manager، شرکت تپسی به عنوان مدیر ارشد بازاریابی را در کارنامه داشته و هم اکنون به عنوان مدیر مارکتینگ مجموعه دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند.



اصول بازاریابی

حتماً در اطرافمان افرادی را دیده‌ایم که ایده‌ی بسیار خوبی داشته‌اند، اما در ارائه‌ی محصول با مشکل مواجه شده و در نهایت ورشکست شده‌اند. یا احتمالاً دیده‌اید کسانی که می‌خواهند کاری خدماتی یا تولیدی راه‌اندازی کنند، اما مطمئن نیستند که مخاطب داشته باشند و از کارشان استقبال شود. در محیط کسب‌وکار امروز، دانستن ارکان و مفاهیم بازاریابی، برای هر شرکتی لازم و ضروری است.هدف این دوره آشنایی همه‌ی علاقه‌مندان به بحث بازاریابی به صورت کاربردی برای آمادگی حضور در یک فعالیت اقتصادی و هدایت آن فعالیت به سمت موفقیت است.

در این دوره به بررسی مفاهیم اصلی در حوزه‌های زیر خواهیم پرداخت:

• مدیریت رابطه سودمند با مشتری
• شرکت و استراتژی بازاریابی
• محیط بازاریابی
• مدیریت اطلاعات بازاریابی
• بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان
• بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
• استراتژی بازاریابی مشتری‌مدار
• قیمت گذاری
• استراتژی قیمت گذاری
• تبلیغات و روابط عمومی

ثبت نام: هر زمان که خواستید می توانید در این دوره ثبت نام کنید

شروع دوره: به محض ثبت نام در دوره به محتوای دروس دسترسی خواهید داشت.

پایان دسترسی به دوره: شما از زمان ثبت نام به مدت دو ماه به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت.

پروژه: ندارد

برگزار کننده: دانشگاه تهران

حد نصاب قبولی در دوره: 75 نمره

 تالار گفتگو : 

 شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

   



 تالار اعلانات

 تالار گفتگو

نظرات (0)

تاکنون نظری ارسال نشده یا برای انتشار به تایید نرسیده است.