طراحی و توسعه محصول جدید
توسعه محصول جدید یا New Product Development (که به شکل مخفف NPD هم شناخته میشود) شامل همهی گامها و فعالیتهایی است که از نقطهی صفر (زمانی که هنوز هیچچیز وجود ندارد) تا لحظهای که محصول آمادهی تجاری شدن (Commercialization) و عرضه به بازار (Launch) است را پوشش میدهند.
به زبان خیلی ساده، از زمانی که به بررسی شرایط و بازار میپردازید، تا لحظهای که یک محصول برای قیمت گذاری و فروش روی میز کارتان قرار میگیرد، درگیر توسعه محصول (Product Developemt) هستید.
دانشپذیر گرامی
به اطلاع می رساند شما پس از مشاهده این درس و انجام تمرین ها در صورت کسب حدنصاب نمره (نمره قبولی 75)، گواهینامه دوره های مهارتی را دریافت خواهید کرد. برای مشاهده نمونه گواهینامه می توانید به قسمت سوالات متداول مراجعه نمایید.
همچنین برای مشاهده محتوای درس و شروع یادگیری به درس طراحی و توسعه محصول جدید مراجعه فرمایید.