طراحی و توسعه محصول جدید
توسعه محصول جدید یا New Product Development (که به شکل مخفف NPD هم شناخته میشود) شامل همهی گامها و فعالیتهایی است که از نقطهی صفر (زمانی که هنوز هیچچیز وجود ندارد) تا لحظهای که محصول آمادهی تجاری شدن (Commercialization) و عرضه به بازار (Launch) است را پوشش میدهند.
به زبان خیلی ساده، از زمانی که به بررسی شرایط و بازار میپردازید، تا لحظهای که یک محصول برای قیمت گذاری و فروش روی میز کارتان قرار میگیرد، درگیر توسعه محصول (Product Developemt) هستید.
لطفا قبل از ثبت نام در دوره، نسبت به تاریخ های اعلام شده دقت فرمایید:
* مهلت ثبت نام: تا پایان تیرماه 1400
* شروع ترم: دوم مرداد 1400
* زمان آزمون میان ترم: 28 مرداد 1400
* زمان آزمون پایان ترم: 26 شهریور 1400
در پايان و در صورت دريافت حدنصاب نمره قبولي، گواهي نامه پايان درس به همراه درج نمره توسط دانشگاه صادر خواهد شد.
دانشپذیر گرامی
ثبت نام شمادر این درس با موفقیت انجام شد. به اطلاع می رساند شما در پایان این درس پس از گذراندن امتحان پایان ترم و میان ترم اعتبار درس مورد نظر در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه تهران را دریافت خواهید کرد، همچنین امکان ارائه گواهینامه دریافت شده به سایر دانشگاه ها بعنوان درس مهمان (در صورت قبول دانشگاه مقصد) را نیز خواهید داشت.
همچنین برای مشاهده محتوای درس و شروع یادگیری به درس طراحی و توسعه محصول جدید مراجعه فرمایید.
