سبد خرید خالي مي باشد

 

Online Tutoring Banner

 

 

 

 

به موک دانشگاه تهران خوش آمدید!

دانشگاه تهران بعنوان بزرگترین و یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها در ایران، در تلاش است تا با ایجاد بستری جهت فرهنگ سازی و برگزاری هرچه بیشتر دوره های مهارتی و تخصصی آزاد بصورت الکترونیکی، امکان بهره مندی را برای تمام مخاطبان ایران زمین فراهم نماید.

هدف این مجموعه بهبود و ارتقاء سطح آموزشی کشور از طریق ارائه محتوای علمی مفید با توجه به نیاز روز بازار از یک سو و ترندهای آموزش جهانی از سوی دیگر می‌باشد. در تلاشیم تا با به کارگیری ابزارهای مختلف تجربه ای متفاوت از تعامل، تلاش و یادگیری را در بستری فراتر از زمان و مکان، برای شما مخاطبان گرامی به ارمغان بیاوریم.

بنابراین در هر کجای دنیا که باشید می توانید دوره مهارتی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام نمایید. دوره های مهارتی ما در قالب فیلم های آموزشی توسط اساتید برتر و مجرب حوزه خود تهیه و تدوین شده است. در هر دوره با توجه به محتوای مطرح شده سوالات و یا پروژه هایی در نظر گرفته شده است تا در حین دوره نیز میزان یادگیری خود را محک بزنید. همچنین برای تعامل با اساتید و دستیاران دوره می توانید از طریق بخش تالار گفتگو با آنها ارتباط برقرار کنید، بدین ترتیب شما دوره ای کاملا متفاوت و دوسویه را تجربه خواهید کرد. در پایان با توجه به نوع دوره و کسب حد نصاب نمره گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران را دریافت خواهید نمود.

 

سرویس‌ها و خدمات ارائه شده در موک دانشگاه تهران

دوره‌های مهارتی و تخصصی
این دوره‌ها کوتاه‌مدت و کاربردی و در زمینه های مختلف درسی بوده و شما را جهت ورود به بازار کار، و یا افزایش یادگیری عمیق همراهی خواهد کرد. تلاش کرده‌ایم با قرار دادن  پروژه‌، حضور راهنمای آموزشی، وجود آزمون، تمرین و محیط تعاملی دوره‌ای متفاوت برای شما عزیزان تولید کنیم. 
برای مشاهده کلیک کنید
 
 
دروس رسمی از برنامه های مصوب درسی (دروس رسمی دانشگاهی)
دانشگاه تهران علاوه بر ارائه دروس مهارتی و تخصصی در سامانه موک دانشگاه، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و برقراری عدالت آموزشی در ایران، اقدام به ارائه دروس رسمی از برنامه‌های مصوب درسی دانشگاهی (دروس رسمی دانشگاهی) نیز نموده است.

 

 

کارگاه‌ها و وبینارهای تخصصی

امیدواریم به زودی بتوانیم با همراهی و حضور اساتید برجسته سری وبینارهای تخصصی را برای شما علاقه‌مندان به کسب علم و دانش برگزار کنیم. با ما در این مسیر همراه باشید.

 

 

نحوه ثبت نام در دوره ها:

به منظور ثبت نام و فعالیت در سایت، باید در سایت یک حساب کاربری اختصاصی ایجاد نمایید.

لطفا تحت هیچ شرایطی اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. در هنگام ساخت حساب کاربری، از شما اطلاعات ضروری گرفته می شود خواهشمندیم تمامی اطلاعات را بصورت دقیق و به روز وارد کنید. ما نسبت به حفظ امنیت و حریم شخصی شما متعهد هستیم.

شما پس از ایجاد حساب کاربری، دوره مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به پرداخت شهریه دوره و ثبت نام در دوره اقدام می نمایید. از لحظه ای که در دوره مورد نظر خود ثبت نام می کنید، محتوای دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  شما امکان دانلود ویدئوها را ندارید، تمامی دوره ها تنها به صورت آنلاین و 24 ساعته از طریق سایت قابل مشاهده می باشد.

 

نحوه تمدید:

با توجه به مدت زمان هر دوره، یک زمان چند هفته ای برای گذراندن تمام دوره ها در نظر گرفته شده تا محتوای ویدیو ها و پروژه ها به ترتیب اولویت گذرانده شوند. در صورتی که بعد از اتمام مدت اولیه موفق به تکمیل دوره نشده باشید، با پرداخت مبلغ جزیی، دوره را یک ماه دیگر تمدید میکنید. امکان تمدید دوره ها تا 3 بار امکان پذیر است.

همچنین لازم به ذکر است نهایت تا 6 ماه بعد از پایان زمان اصلی، امکان تمدید دوره مورد نظر وجود دارد و پس از این بازه نیاز است که شما مجدد دوره خود را ثبت نام نمایید. 

بنابراین پیشنهاد میکنیم قبل از شروع هر دوره حتما قسمت "درباره دوره" رو مطالعه نموده و یا با کارشناسان ما برای دریافت راهنمایی های بیشتر تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه دریافت گواهینامه:

بعد از سپری کردن دوره و کسب حد نصاب نمره تعیین شده در هر دوره، با درخواست صدورگواهینامه دوزبانه دانشگاه تهران،  ظرف 1-2 ماه گواهینامه به دستتان خواهد رسید. 

امیدواریم تجربه خوب و متفاوتی را با ما داشته باشید.