سبد خرید خالي مي باشد

سوالات متداول:

 

⇐ یک دوره را باید در چه بازه زمانی بگذرانم؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

 

⇐ برای دریافت گواهی نامه چطور اقدام کنم؟

در صورت کسب حدنصاب نمره، در آخرین مرحله درخواست صدور گواهی نامه را ارسال کنید، پس از صدور گواهی نامه، از طریق پست پیشتاز برایتان ارسال خواهد شد.

 

⇐ چه مدت زمان می برد تا گواهی نامه خود را دریافت کنم؟

پس از اتمام دوره و ثبت درخواست صدور گواهینامه، یک بازه تقریبی یک الی دو  ماهه را برای دریافت گواهینامه خود در نظر بگیرید. این بازه تقریبی بوده است و با توجه به شرایط فعلی درنظر گرفته شده است.

 

⇐آیا پس از اتمام زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله، پس از اتمام مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، سوالات، پروژه ها و دیگر محتواها در صورت وجود استفاده نمایید اما امکان تصحیح و ارائه بازخورد توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

 

⇐اگر لینک پخش ویدئو مشکل داشت چه کنیم؟

در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی در این زمینه، می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

 

⇐اگر مشکل و یا سوالی در خصوص پروژه ها و یا انجام پروژه ها داشتم چه کار کنم؟

در هر دوره یک تالار گفتگو وجود دارد که شما می توانید از طریق آن سوال خود را مطرح نمایید تا استاد مربوطه و یا دستیار دوره شما را راهنمایی کنند.

⇐ چطور به دوره دسترسی پیدا کنم؟

بعد از انجام فرآیند پرداخت، به صفحه اصلی سایت فرستاده می‌شوید. از قسمت پروفایل که نام شماست، وارد قسمت” درس‌های من” می‌شوید که همه‌ی دوره‌ها در آنجا قابل مشاهده است.

 

⇐ آیا گواهینامه من ترجمه شده است؟

گواهینامه ارائه شده معتبر و از سوی دانشگاه تهران می باشد. در طراحی جدید، این گواهینامه به صورت دوزبانه و ترجمه شده خدمتتان ارائه می شود. در زیر نمونه گواهینامه مربوط به یکی از دوره ها را مشاهده می کنید.

 certificate.1