طرح موضوعی

  • ثبت نام دوره

                                                 

  • درباره دوره

    چرا بازاریابی؟


    حتماً در اطرافمان افرادی را دیده‌ایم که ایده‌ی بسیار خوبی داشته‌اند، اما در ارائه‌ی محصول با مشکل مواجه شده و در نهایت ورشکست شده‌اند. یا احتمالاً دیده‌اید کسانی که می‌خواهند کاری خدماتی یا تولیدی راه‌اندازی کنند، اما مطمئن نیستند که مخاطب داشته باشند و از کارشان استقبال شود. در محیط کسب‌وکار امروز، دانستن ارکان و مفاهیم بازاریابی، برای هر شرکتی لازم و ضروری است.

     

     

    دوره بازاریابی  :
    هدف این دوره آشنایی همه‌ی علاقه‌مندان به بحث بازاریابی به صورت کاربردی برای آمادگی حضور در یک فعالیت اقتصادی و هدایت آن فعالیت به سمت موفقیت است.

     
    در این دوره به بررسی مفاهیم اصلی در حوزه‌های زیر خواهیم پرداخت:
    • مدیریت رابطه سودمند با مشتری
    • شرکت و استراتژی بازاریابی
    • محیط بازاریابی
    • مدیریت اطلاعات بازاریابی
    • بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان
    • بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
    • استراتژی بازاریابی مشتری‌مدار
    • قیمت‌گذاری
    • استراتژی قیمت‌گذاری
    • تبلیغات و روابط عمومی

     


    طول دوره:
    برای گذراندن و تکمیل دوره، حدود 50 ساعت (7 ساعت در هفته) زمان نیاز است. به همین جهت پس از ثبت‌نام، درس به مدت 7 هفته به طور کامل در دسترس شما قرار خواهد گرفت و پس از این مدت، تنها به ویدئوها دسترسی خواهید داشت و پروژه‌ها تصحیح نخواهند شد. بعد از اتمام این دوره و در صورت تمایل به تصحیح پروژه‌ها، می‌توانید دوره را به صورت ماهانه تمدید نمایید.

     

    پیش‌نیاز دوره:
    این دوره برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به بازاریابی مناسب بوده و پیش‌نیاز خاصی ندارد. هرچند که داشتن پیش‌زمینه‌ی مهندسی و تحلیلی (کارشناسی) بسیار موثر خواهد بود.

     

    پروژه نهایی:
    در پایان دوره باید با استفاده از مفاهیمی که در طول دوره آموخته‌اید، یک برنامه بازاریابی (Marketing Plan) در مورد یک محصول فرضی تهیه و تدوین نمایید.

     

    * حداقل نمره قبولی برای گذراندن دوره اصول بازاریابی 75 می‌باشد، لازم به ذکر است انجام کلیه پروژه‌ها برای اتمام دوره الزامیست.

    ويژگي ها :

     گواهی‌نامه مکتب‌خونه گواهی‌نامه  : 

                        در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط دانشگاه تهران به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

    پروژه محورپروژه محور :

                     این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و

                 به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.  

     تالار گفتگو تالار گفتگو : 

                      شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

              

    آزمون، تمرین و محیط تعاملی  آزمون،تمرین و محیط تعاملی :  

                       با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

    درباره‌ مدرس :

    امیر پاشا

    امیر پاشا، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق و MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه صنعتی شریف

    ایشان تجربه فعالیت در شرکت‌ ایرانسل به عنوان General Marketing Manager، شرکت تپسی به عنوان مدیر ارشد بازاریابی را در کارنامه داشته و هم اکنون به عنوان مدیر مارکتینگ مجموعه دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند.